sobota, 18 czerwca 2011

O czym pisać na stronie internetowej a o czym na blogu?

Marketing Internetowy
Prowadzisz biznes. Chcesz rozszerzyć go o działalność w internecie. Masz świadomość, że marketing internetowy może wpłynąć bezpośrednio na Twoje zyski. Masz
- stronę internetową;
- sklep internetowy;
- bloga firmowego;
- fanpejdż na Facebooku.

Podstawowe pytanie brzmi O czym pisać w poszczególnych miejscach? Jak prowadzić skuteczny marketing w internecie? W dzisiejszym artykule wyjaśnię Ci jak podzielić poszczególne obszary marketingu internetowego.
- Strona internetowa powinna mieć bardziej oficjalny, kontaktowy charakter. Jest to raczej wizytówka Twojej firmy w internecie.


Przykładowo, gdy ktoś szuka stacji kontroli pojazdów w Twoim mieście i trafi na Twojego bloga, gdzie znajduje się szereg porad to nie znajdzie tak naprawdę tego, czego szuka. On szuka szybkiego kontaktu, chce zadzwonić i umówić się na spotkanie. Na stronie internetowej powinny znajdować się artykuły, gdyż wpływa to na pozycje Twojej strony, jednak głównym celem strony internetowej jest prezentacja Twojej firmy.

O czym pisać na blogu firmowym, tak aby przyciągał on klientów?
Blog firmowy powinien głównie pomagać klientom i ich edukować. Jeżeli prowadzisz szkołę jazdy to Twoim zadaniem na blogu jest odpowiadać na pytania Twoich potencjalnych klientów. Mają pytanie, wpisują je w google, wchodzą na Twojego bloga, otrzymują darmową poradę i w ten sposób budujesz ich zaufanie. Zakup powinien być efektem działalności Twojego blogu.
W przypadku przekierowania na sklep internetowy, na blogu odpowiadasz na pytanie klienta, a na końcu wpisu, przekierowujesz go do produktu w Twoim sklepie, który rozwiąże jego problem.

Sklep internetowy to miejsce gdzie w łatwy sposób klient rozwiąże swój problem kupując Twój produkt.
Jeżeli nie wiesz jak za darmo i we własnym zakresie założyć sklep internetowy, tutaj znajdziesz odpowiedź >>
O czym pisać na Funpejdżu? Funpejdż to po prostu strona firmowa na Facebooku. Jej zadanie jest podobne do tego, które nadaliśmy blogom. Różnica polega na długości tekstów, które generujesz. Na Facebooku możesz pisać najszybciej. Stworzenie wpisu na blogu trwa od 15 do 30 minut. Stworzenie wpisu na Facebooku może zająć minutę. Jak widzisz facebook służy do wypluwania krótkich informacji o Twojej firmie. Dowiedz się jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku >>


TIPS Warto mieć telefon komórkowy z szybkim dostępem do facebooka, wtedy możesz prowadzić błyskawiczny marketing Twojej firmy właśnie za pomocą Facebooka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz